Úkoly 23.-27.3.2020:

ČJ

  • PS 1 díl dokončit - tj po str 54 (můžete i přílohy - něco už mají děti hotové),
  • ve druhém díle str.3, učebnice - stačí ústně - na destičku nebo v aplikaci, kterou jsem posílala včera .
  • str 66-68 (slohové cvičení - čarodějnice - pokud máte možnost pak vyfotit a poslat mi to mailem v příloze - budu ráda :-) ),
  • na str 67 cv 3 prosím napsat do sešitu,
  • čtení knihy,
  • písanka 2 strany,
  • učebnice po str. 71,
  • do sešitu napiš cv 4 na str 69 a cv 4 na str 70.,
  • PS po str 7.

M

  • po str. 16, v malém sešitě je každý jinde - prosím 2 strany,
  • po str.21, malý sešit 2 strany

PRV

  • dokončit str 55+ opakování str.56+57, písanka str. 17+18,
  • učebnice str 46 - prohlédni a přečti,
  • podívej se kolem vašeho domu, co už kvete,
  • nakresli nebo vyrob květinu a popiš její části. (stonek, list, květ, kořen) - prosím na mail nebo bakaláře pošli foto - pokud to půjde 🙂

Tv

  • skákání přes švihadlo (popros někoho ať ti spočítá kolik zvládneš skoků během 1 minuty) - zkus to během týdne několikrát - pak mi napiš jak to šlo 🙂

  • rodiče mají jistě spoustu práce a učí se s tebou - ty jim zase pomáhej v kuchyni - umyj nádobí,
  • pomáhej s vařením (můžeš třeba čistit zeleninu, krájet, míchat...)
  • a ještě bonusový úkol na pokračování : vymysli pro své spolužáky hru - aby jste si procvičili ČJ, M, PRV- může to být desková hra s kostkou, nějaká kartičková hra, jakýkoli nápad je správně - tento týden promysli - případně nakresli herní plán 🙂.

 

úkoly do 3.4. 2020:

Tento týden  (do 3.4.2020) bych chtěla nechat většinou práce na dětech - ano, budou potřebovat Vaší pomoc - s adresou, ale jinak to prosím nechte co nejvíce na nich, děkuji :-) 
 

  • ČJ- písanka 2 stránky,
  • uč. ČJ - str 72+73 -ústně ,
  • do sešitu prosím napsat cv 6/72  i 6/ 73  - dohromady je to vymyslet 10 slov :-)
  • pak prosím na str. 102 je slohové cvičení - adresa  - děti by mohly napsat pohled babičce, dědovi... - nechám na vás , jestli i doopravdy pošlete se známkou,
  • pak prosím napsat pozdrav  od děti pro paní asistentku- jakoby pohled  i s adresou školy  (L. Jiřišťová, Lipoltická  245, Choltice 533 61) a ten prosím vyfotit  a poslat na mail nebo přes bakaláře :-) 
  • Matematika - hodiny- po str 25 , vysvětlení a procvičování lze i tady ​
  • https://cs.khanacademy.org/math/early-math/cc-early-math-measure-data-topic/cc-early-math-time/v/telling-time-exercise-example-1
  • Prv: dívejte se kolem sebe jak se probouzí příroda, všímej si změm :-)

 

úkoly VELIKOČNÍ TÝDEN

Dobrý den, tento týden je VELIKONOČNÍ - takže úkoly jsou tematické  :  pomoct rodičům při výzdobě  domu, bytu, pokusit se dodržel alespoň jednu tradici např. něco dobrého připravit k jídlu, ozdobit vajíčka, uplést pomlázku.... kouknout na ČT - D  - bude tam Velikonoční kalendář- něco zkusit vyluštit, kouknout třeba i na čt edu - jsou tam tradice... a v rámci možností si je společně užít :-). Kdyby se ti chtělo, můžeš si  psát , co jsi který den prožil- udělal. :-)  Prezentace s tradicemi je v letecké poště :-) Hezký den  Brožová

http://leteckaposta.cz/984101294
https://edu.ceskatelevize.cz/hledani?query=velikonoce&q=velikonoce&stranka=2
https://decko.ceskatelevize.cz/?_ga=2.262415500.1487493819.1586022130-903200588.1568745579

úkoly 2.B - od 14.4

Dobrý den, 
doufám, že jste si odpočinuli a užili si v rámci možností Velikonoce :-).

Tento týden nás čeká :

  • ČJ   učebnice 74+75 - procvičování souhlásek na konci nebo uprostřed slov,  vše stačí ústně, jen vyberte si 2 cvičení a ty napsat do sešitu, v pracovní sešitě str 8 , písanka 1 strana. Pokračujte ve čtení knihy - příští týden se na ni budu ptát.
  • M - začínáme s násobilkou  - po str. 28, prosím zkoušejte s dětmi  co nejvíce  příkladů  jako je cv 3 na str 27 - postupné sčítání přepsat na násobení (může být i ústně) - jde o to , aby děti věděly jak to funguje = že je to vlastně zjednodušení :-) Můžete kouknout  na https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12162323377-kaja-a-mat-ema-tika/218553114010006-nasobeni/titulky 
  • Prv - učebnice str 48 +49 - projít obrázek zkusit si zapamatovat zvířata+ rostliny a poznávat je  na obrázku, případně na procházce :-)

 

úkoly 20.4. - 24.4.

  • V matematice budeme násobit  - čeká nás násobilka 2 - uč po str. 32.
  • ​Prv - dívej se kolem sebe, jaké ptáčky vidíváš kolem vašeho domu, kdo se už vrátil v teplých krajin, co dělají  - koukni na stranu 50+51 v učebnici. 
  • ČJ- sjednotíme písanku, každý je někde trošku jinde ...všichni prosím ať máte hotovo po str. 28 :-)
  • Ps str 9, učebnice str.76+77- stačí ústně , pokud chcete můžete si napsat některé cvičení, do sešitu si BAREVNĚ napište slova ze žlutého rámečku str77 - ta co si musíme pamatovat!
     
  • Ve středu se těším na první on-line hodinu - připrav na ni všechny sešity, učebnice  a knihu, kterou čteš (nebo už jsi stihl přečíst. )

 

úkoly do 30.4 2.B

Dobrý den, máme před sebou zkrácený čarodějný týden. 

  • ČJ:  učebnice  str. 78, PS str. 10.  písanka str.29.
  • M - str 33+34 , společně pak při on- line výuce uděláme 35.
  • PRV+VV+PČ : Čarodějnice​  - připrav se na ČARODĚJNICE - vymysli a připrav čarodějný nápoj a pokrm (vyfoť ho a pošli) - napiš k tomu i recept, vyrob čarodějnou dekoraci, pomáhej s přípravou ohně a hlavně dej na sebe pozor, ať si neublížíš  a užij si je :-)
  • Do příloh jsem dala pracovní list k čarodějnicím - kdo má možnost, může vytisknout, kdo nemá - píše na papír vedle - ALE JE TO DOBROVOLNÉ - PRO RADOST :-)

 

úkoly do 7.5 2.B

Matematika : děti by měly umět násobkovou řadu 2 a příklady na násobení a dělení 2. (tj 0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20) teď přidáme násobkovou řadu 3 (0,3,6,9,12,15,18,21,24,27,30) - procvičovat se dá na tabulce - zmínila jsem se v on- line výuce   (může to být destička ze dřeva, do které se natluče 10 hřebíčků ve tvaru kružnice nebo tvrdý papír  - kružnice s 10 výstupy  - přes  to se pak motá provázek - násobková řada  - vycházejí pak různé obrazce.)- přiložím obrázky.

V sešitě pak udělat po str.38.

ČJ:  PS str. 11+12, písanka další strana

PRV:  uč str.52+53, PS str.60+61

 

úkoly do 15.5 2.B

tento týden začneme v ČJ nové téma  - psaní dě, tě, ně - to většinou dětem nedělává problém. Dětem říkávám, že písmeno e je silné a háček si přitáhne nad sebe 🙂 a že se nám to tak i lépe píše  - máme tam víc místa.  V ps nás čekají str.13+14, ústně v učebnici str 82., na on-line hodině projedeme str 83.  V písance prosím pokračujte podle uvážení - klidně pomalu dopisujte 🙂

M - procvičovat násobilku 2 a 3 ústně i kdekoli jinde (např . v malé matematice - co zvládnete).  V PS  str. 38-40, (na str.38/ cv. 2, str 40/ cv 1  - koukneme na online výuce) 

PRV - uč  str 54+55, ps str.62.

 Prosím pošlete mi pak jak jste zvládli v M str 40 a v čj  ps str.13

Děkuji a hezký den Brožová

Těším se na vás při on- line výuce ve středu ve stejné časy, koho neuvidím toho o to víc pozdravuju :-),

 

úkoly do 22.5

Dobrý den, tento týden bude  v matematice spíše odpočinkový

M str.41-43, + str 57  procvičování geometrické tvary. 

ČJ ps str 15-17 - dě, tě, ně

prv 63- ptáci a jejich hnízda, můžete kouknut i na video. https://www.youtube.com/watch?v=47BXcGtkRIA

 

úkoly do 29.5

Tento týden se v M opět vrátíme v násobilce - začneme násobení 4 - PS po str46, při on-line výuce  uděláme str.47 /cv 2.

Prv  PS  str. 64 - je to opakování jara a domácích zvířat,

Čj - začneme slovní druhy - ty se budou opakovat několikrát  během školní docházky - potřebujeme vědět, že je jich 10  a jak jsou za sebou. uč str. 90- seznámení cv 3 - přepsat názvy slovních druhů do sešitu, PS str 18-20  - je to převážně opakování + jedno cvičení -slovní druhy.

Ke slovním druhům připravuji pro děti pohádku, aby se jim to lépe pamatovalo- pošlu příští týden.

úkoly do 5.6.

pokračujeme v násobilce M po str.51,  ČJ - podstatná jména PS po str 23, uč 91 +92/6 - stačí ústně nebo na destičku.   Prv uč. str.  56+57, ps str.65.  Děkuji a hezký den Brožová

hezký den Brožová